In de kantoorboekhandel verkopen ze speciaal hiervoor transparante gummen. Het voordeel is, dat je niet kan zien dat iemand het heeft uitgegumd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naadloos in stijl en golflengte.
Kudo +10

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inkt valt doorgaans niet uit te gummen.
Ze hadden wel inktgummen maar die werkte nooit, althans niet bij mij.

Misschien wel onzichtbaar potlood, of onzichtbare stoepkrijt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan gaan gummen maar dan zul je het papier waarop geschreven is moeten sja 'vergummen', ik bedoel kapot maken. Dan zal het niet meer te lezen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt er vanaf wat je als "onzichtbare inkt" gebruikt. Urine bijvoorbeeld (wordt in gevangenissen soms als onzichtbare inkt gebruikt door gedetineerden) is welzeker uit te gummen. Even met een lauwwarm bewaterd sponsje over het papier gaan en de letters verlopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het beste wat je kan gebruiken is onzichtbare tip-exx
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de Bruna kun je van die pennen kopen met speciale inkt die uitgumbaar is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
onzichtbare inkt als in plas of citroensap kun je niet uitgummen.. nieuw papiertje stel ik voor
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, als je weet waar het geschreven is en je hebt een inktgum die deze inktsoort kan uitgummen.