Kan ik gehaktballetjes in de mag opwarmen? Vliegen ze dan niet in de fik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
17K

Antwoorden (6)

Ja dat kan!
en als je dat niet te lang doet vliegen ze niet in de fik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan.

Gehaktballetjes kunnen niet in de fik vliegen in de magnetron, alleen verbranden. 30 sec. in het apparaat is al genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ze vliegen niet in de fik maar kunnen keihard worden. Ik doe ze altijd in een ovenschaaltje met een half kopje water erbij en afgedekt met magnetronfolie, zo blijven ze heerlijk zacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, vliegen niet in de fik, gaat prima hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet weet hoelang je ze moet opwarmen, kun je beter op halfvermogen steeds een minuutje doen, en proberen, tot ze goed warm zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik nog een tijdje terug nog gehad .
Ik had de verkeerde tijd ingesteld en opeens begonnen de gehaktballetjes ontzettend te roken en ontzettend te stinken .
Die stank bijna een dag in huis gehad !
En toen ik het deurtje opendeed en de rook een beetje was verdwenen was er bijna niets meer van over .
Dus het kan wel maar niet te lang warm laten worden .
Ongeveer 90 sec dan zijn de balletjes perfect .