Heb je ook iets gekocht waarvan je vroeger zei: "Daar begin ik niet aan"?

Een computer? Daar begin ik niet aan!
Een mobieltje? Daar begin ik niet aan!
Een navigatie-systeem? Daar begin ik niet aan!

Dit zijn maar wat voorbeelden van materiële zaken waarbij ik dat vroeger zei.
Ik heb ze inmiddels wel aangeschaft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (11)

Een auto voor plezier.

Dacht altijd, ik ga nooit zoveel geld uitgeven aan iets wat eigenlijk volkomen nutteloos is.

Maarja...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
past goed bij je hoor die ford sierra uit 1982. prima beslissing dude
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee sorry, die heb ik nooit gehad. Wel een fiesta uit 98' maar die is onderhand kapot.
Een TV voor op de camping.. heb ik jaren tegen gehouden maar nu zijn we nog maar met zijn tweetjes, in het voorseizoen aan het kamperen, hebben nogal eens wat regen of ander slecht weer en zijn dan gedoemd in de caravan/voortent te blijven..Tsja, houd het dan nog maar eens tegen!
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut een computer!
Ik dacht in het begin van het computertijdperk: wat moet ik daar nou mee. Maar nu, ik zou absoluut niet meer zonder kunnen!!!
Sindsdien ben ik wat minder gehaast met mijn uitspraken over zulk soort zaken.
Blijkt namelijk dat een heleboel van die zaken zijn nut absoluut heeft......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Navigatiesysteem. Ik zei altijd je kan de weg ook aan mensen vragen. Van navigatie word je lui. Toch is het uiteindelijk wel erg handig.
oh ja en ik heb altijd gezegd dat n digitaal fotolijstje niet in huis komt. Maar de laatste tijd ga ik twijfelen,bij anderen ziet het er toch leuk uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n lijstje heb ik dus ook, maar het begint gauw te vervelen.
ik riep altijd dat ik nog liever dood ging dan dat ik in een string ging lopen. toen ik 15 was veranderde dat toch :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet waarom er minnetjes staan, maar dit antwoord is natuurlijk een goed voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je. en ach laat ze lekker gaan ;-)
De waterkoker! Ik vond het onzindingen: je had toch een fluitketel? Maar nu kan ik eigenlijk niet meer zonder en denk erover een kleinere aan te schaffen voor in het vakantiehuisje dat we huren. Je kan veel makkelijker het water doseren dan in een fluitketel, het maakt niet zoveel herrie (met de fluit eraf komt er zoveel stoom vrij en vergeet je hem weer uit te zetten) en het gaat lekker snel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat heel lang gehad bij een mobieltje.
Sinds ik er echter een heb, is het onmisbaar geworden.
Ik was bang dat ik altijd gestoord zou worden, maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand.

Een electrische tandenborstel hoefde ik ook nooit.
Ik heb er nu 1 omdat ik er goedkoop aan kon komen.
Ik poets echter nog steeds liever met de gewone
tandenborstel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn rolstoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, da's een goeie! Ik ben nog steeds niet van plan om er een aan te schaffen. Hopelijk blijft dat zo.
Jurkjes.. Ik moest ze toen ik klein was altijd aan, en daarna heb ikeen periode gehad dat ik absoluut geen jurkjes meer zou dragen.. inmiddels heb ik er toch een aantal in de kast liggen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* een legging (voor onder een jurkje/tuniekje is dat toch wel erg leuk en handig)
* Lange oorbellen, van die hangers
* Tattoo op een plaats die ik zelf niet kan zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mobiel, totdat ik er een kreeg van mijn zoon omdat het toch wel handig was als ik ergens met de auto stond. Nu 10 jaar verder en tig mobieltje verder, ligt hij meer op de tafel als in mijn tas. Ik hoef niet 24 uur pd bereikbaar zijn.