Hoi,voor een sarah to be moeten we nog een spandoek maken kan iemand me helpen?

Hier wat steekwoorden: aardbeien plukken, camping poetsen, kerstpakketten inpakken, en roken. Wij komen alleen op de standaard zinnetjes heeft iemand wat orgineels??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Het beste antwoord

Ik vind zelf lang niet alle teksten op spandoeken die ik tegenkom echt leuk. Gelukkig duurt het nog heel lang voordat ik 50 word ;). Vaak wordt de Sarah redelijk voor lul gezet en wordt alles nogal negatief gebracht enzo. Zou ik niet zo leuk vinden als ik die Sarah dan was. Ik hou meer van positievere teksten zoals bijvoorbeeld deze 2:

"Sarah worden is een eer,
50 jaar gaan voorbij als een speer!"

"Tot de 50 gaan de jaren opvallend snel voorbij.
Heeft men die kunnen vergaren,
komen er vast nog 50 bij!"

En nu even iets specifieks met je steekwoorden:
"Onze Sarah heeft een druk bestaan
Maar dat ze 50 is geworden,
dat is ons zeker niet ontgaan!"

"Sarah zal zich niet snel vervelen.
na al die jaren hard werken,
hopen we dat ze nu een grote taart heeft
om te verdelen.
Van harte gefeliciteerd!"

"Deze bezige bij is al 50 jaar!
Dat zal je niet zeggen he?
Nou, geloof me/ons maar!
Voor vandaag even geen aardbeien en kerstpakketten,
maar een groot feest en flink wat sigaretten!"

(oeh, kerstpakketten en sigaretten vond ik wel erg sterk gevonden al zeg ik het zelf:D)

Nou, succes ermee he:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hier in de wijk stond een keer een leuke: ik ben geen 50 maar voor de 5e x 45.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pluk, poets, pak, paf, bid, lach en bewonder....
Naar het lied van Ramse Shaffy.

Toegevoegd na 30 seconden:
Ramses natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staat vast wel een leuke tussen
http://www.abrahamsara.nl/abrahamsaraspreuken.htm

Toegevoegd na 33 minuten:
Een plukkende poetser van 50 jaar,
en altijd met een peuk dat is onze saar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aardbeien inpakken en kerstpakketten plukken
geef deze Sara haar rokertje maar want ze is nog maar 50 Jaar!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bakker wij hoeven vandaag geen gebak,
Wij hebben al een oude taart......... !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sarah heeft nog geen galbulten van het aarbeien plukken . En het poetsen op de camping zal komend jaar ook wel weer lukken.De kerstpakketten zijn altijd weer optijd,want Sarah is een hardwerkende meid.Met af en toe een peukie tussendoor zingen wij dit lied in koor .
LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN......