7000+ staat er ergens ±130 dagen draait het hier dus 7000 delen door 130 komt uit op 54 per dag gemiddeld over de hele levensduur van GV...

dus 54 of meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk gemiddeld om de 5 minuten een nieuwe vraag. Dat zijn er dan 12 per uur. In een dag zijn het er dan 288.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Er worden hier 's nachts nauwelijks vragen gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat weet ik, daarom gok ik op een gemiddelde van 12 per uur
Dat is uiteraard verschillend.Maar als je onderaan de pagina kijkt, kun je vorige pagina's bekijken.Tel hier de pagina's per dag.Dan weet je het aantal vragen wat gesteld is.Tot nu zullen het er ongeveer 90 zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de afgelopen vier weken waren het er gemiddeld zo'n 120 per dag.