Zou er nu anders tegen mij aangekeken worden bij GV?

Ik ben sinds een goeie week actief hier. Inmiddels heb ik niveau 4 bereikt. Wordt er nu anders naar mijn antwoorden gekeken dan toen ik nog niveau 1 of 2 had?
Ik vraag dit omdat je aan de antwoorden niet kunt zien welk niveau ik had toen ik ze schreef.

Hm, door het stellen van de vraag zit ik weer op niveau 3... Grrrmmm. :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik kijk altijd naar het antwoord en niet of iemand al lang actief is of niet. Dat niveau zegt immers niets.

Stel je voor Einstein hier morgen voor het eerst komt en een geniaal antwoord geeft, moet ik dat dan niet serieus nemen omdat hij toevallig net nieuw is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb je mooi gezegd. Amen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou angstaanjagend zijn. Liever geen doden op m'n forum/website...

Andere antwoorden (11)

ja hoor vooral als je door de 5000 puntengrens gaat volgende week...

Maar ik zie dat je net als ik spreekt vanuit jezelf... En dat levert toch op... Al zijn er wel velen die je dat niet in dank zullen afnemen... Net als bij XiniX...

Toegevoegd op 07-05-2009 13:47:51
die 3 punten leen je even aan GV, die krijg je weer terug hoor door af te sluiten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ik doe mijn best. Het gaat natuurlijk niet om de punten, maar ik hou ze wel in de gaten. Vreemd eigenlijk. Even een vraag over stellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt alleen maar erger hoor... Ik had 1150 punten in één week, ook een verslaving hoor... Even de rem erop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat deze week ook weer aardig in de richting...
Ik wilde precies dezelfde vraag gaan stellen..

Ik kijk zelf naar de kwaliteit van de antwoorden, niet naar de punten. Ik ben wel benieuwd of andere GV-ers dat doen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm ik zie wel of iemand meer dan +/- 50 punten heeft, want dan is de kans nog aardig groot dat het nut heeft om op een kwestie in te gaan en dat die persoon dan daadwerkelijk terugkomt om het antwoord te lezen. Verder moet ik zeggen dat ik de antwoorden van sommige gv'ers meer vertrouw dan die van anderen maar dat heeft niet veel met puntenniveau te maken, maar meer met eerdere antwoorden.

Toegevoegd op 07-05-2009 13:52:15
wil niet zeggen dat ik mensen met een puntenniveau lager dan 50 geen antwoord geef hoor, maar als ze dan een vraag stellen die ik toch al vrij dom (o mag ik dat wel zeggen) vond, dan krijgen ze het voordeel van de twijfel niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het überhaupt knap dat iemand zo snel zoveel punten kan krijgen. Ik geloof dat ik ook maar eens vaker antwoorden moet gaan geven om meer te scoren.

Overigens vind ik niet dat de hoogte van je niveau een graadmeter moet zijn van hoe waardevol je antwoorden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik waardeer de antwoorden van mensen absoluut niet meer of minder naarmate ze meer of minder punten hebben. Wat ik wel merk is dat ik mensen die je "overal" tegenkomt en dus in heel korte tijd verschrikkelijk veel punten verzamelen juist iets minder serieus neem omdat het dan lijkt alsof ze alleen maar punten aan het verzamelen zijn. Maar dat wil niet zeggen dat ik de antwoorden niet lees hoor.

(ik ben zelf ook pas drie dagen lid, dus misschien een tikje hypocriet van mij... ;) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door mij niet. Sterker nog, op de ene PC kan ik zien hoeveel blauwe bolletjes iemand onder zijn naam heeft, bij de andere niet. En dat valt me pas op als ik er door een vraag als deze weer op attent wordt gemaakt dat je zou moeten kunnen zien welk niveau iemand heeft.

Sowieso, iemand die extreem veel antwoorden geeft op van alles en nog wat waar hij eigenlijk niets van weet, kan een hoog niveau hebben, terwijl iemand die spaarzaam antwoord geeft, alleen als hij echt iets van het onderwerp weet, een laag niveau kan hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dounja;

Niet door mij in elk geval....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, ik respecteer een ieder zijn antwoord,alleen al om de moeite die ze er voor nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja door mij wel in ieder geval, eigenlijk omdat je soms ook antwoorden geeft waaruit iemand kan halen hoe een persoon is ,wat hij of zij doet , tot welke leeftijdscategorie diegene hoort, wat voor ervaring je hebt meegemaakt etc.
in ieder geval pakt het meestal wel positief uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze conclusie is nu dat je als je geen leven hebt je hier door sommige mensen serieuzer genomen wordt dan als je wél een leven hebt.. mm.. =)
En dan doelen we op de mensen die antwoorden geven om punten te behalen en niet om mensen verder te helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me dat iemand met heel veel punten in 1 week daar toch flink wat tijd aan moet besteden. Al besteed je 1 minuutje aan het beantwoorden (en lezen) van een vraag, dan ben je met bijvoorbeeld 632 punten aardig wat tijd kwijt. Die tijd moet je kunnen en willen besteden. Ik vind het niveau daarom ook niet al te belangrijk.