waar zouden we met zijn dertigen voordelig kunnen laserquesten of paintballen.

Wij zijn allemaal 13/14 jaar en willen gaan paintballen of laserquesten met de klas!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je zou eens hier kunnen kijken. Mischien krijg je groepskorting?

Toegevoegd na 16 minuten:
Houdt er wel rekening mee, dat paintballen behoorlijk pijnlijk kan zijn. Die verfballen veroorzaken flinke blauwe plekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhankelijk van waar je zelf woont en hoever je kunt reizen natuurlijk, ik ken zelf de Naaldhof in Oss, die is vrij goed en heeft een groot terrein.