Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik een nare geur uit mijn diepvries

tijdens onze vakantie is de diepvreis uit gegaan alles ontdooit dus
nu hangt er zo'n nare lucht
volgens mij komt het van de soepgroente(prei)
iemand een idee hoe ik die lucht eruit krijg
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
19.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Gewoon een keer met een doekje met een zeepje er doorheen gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou eens proberen met wat bleekwater
(Lees meer...)
fremar
13 jaar geleden
Laat hem uitstaan en maak hem goed schoon. Daarna niet meteen weer dicht doen maar even goed laten luchten. Lucht is dan echt wel weer weg.
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Breek eens een eitje....of liever gezegd: koop er één bij de drogist (of Hema/Blokker). Die helpen prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om onaangename geuren uit de diepvries te verwijderen volstaat een heel eenvoudige tip. Nadat je de diepvries eerst helemaal hebt ontdooid en schoongemaakt, zet je hem weer aan en leg er een aantal boterhammen in. Eén nacht (of langer dat is afhankelijk van de sterkte van de geur) laten liggen en de geur is in het brood getrokken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er nare luchtjes in je koelkast zitten, helpt het om er wat droge niet gebruikte theezakjes in te leggen. Misschien helpt dat in een vriezer ook wel..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natriumbicarbonaat ( ook wel bakpoeder of zuiveringszout genoemd) absorbeert heel sterk geuren. Een bord in de vriezer zetten en een nacht of langer laten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding