waar kookt je op in wijken waar geen gas is? http://bit.ly/8ZnGzW op n keramisch, inductie of op butaan/propaan #boretti fornuis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Elektrisch, keramisch, halogeen, inductie. Alles elektrisch dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In nieuwbouwwijken vaak alle elektrische varianten, in oudere huizen in het buitengebied (denk aan boerderijen en dergelijke) vaak wel op gas (maar dan uit een tank, niet via een leiding).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat elektrisch is en daarnaast kun je kiezen voor een extra butaanfles om te kunnen wokken b.v.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kolenkachel/fornuis en eventueel houtvuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Professionele koks gaan meer en meer over op inductie. Ook in de keuken van Beatrix in het paleis op de Dam in Amsterdam, zag ik bij een rondleiding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor huishoudingen zal het dan wel gaan op keramische kookplaten.
Elektrisch koken is zeker niet duurder dan op gas.