Heeft iemand een idee voor mij waar ik over kan vloggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

bloggen bedoel je wslijk.
wat je zoal bezighoudt
daar is het bloggen immers voor bedoelt.

Toegevoegd na 51 minuten:
schrijf een vlog over
spelen

want spelen doen mensen van oudsher
te pas en te onpas
met of zonder geld (met geld is het ook gokken)
vaak is er 'eer' aan verbonden
of gewoon een mooi spel-idee neerzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij bedoelt tie gewoon vloggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vloggen = videobloggen
Youtube kanaal met allemaal filmpjes over een bepaald onderwerp Ik denk dat het geen typfout is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bonbini en raamklaza: thankz voor de uitleg
toeval natuurlijk dat de v naast de b zit....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@eleo, hahaha, ik moest het ook opzoeken hoor ;-) En inderdaad, niet bij stil gestaan dat die twee letters wel errug dicht bij elkaar zitten.
Je zou over typo's kunnen vloggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlog over de omgewaaide Anne Frank-boom en over hoe de jeugd hier tegen aan kijkt. Gevoel of ratio. Geschiedenis of gewoon een boom. Sentiment of "och, maakt me niet uit". Etc., etc., etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed vlog-idee bonbi +1
Je kunt over mode en make up voor mannen gaan vloggen.

Ga je het zelf allemaal producten uitproberen en op doen.

Dit werkt heel goed voor meisjes die geven elkaar allemaal tips enzo. Is echt een hype.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wat vertellen over een Vloggen. Vloggen (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is.

Het "vloggen" is in opmars geraakt sinds het door de toenemende snelheid van computers en internet mogelijk is om videobestanden te verspreiden via internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is zo dat met vloggen en bloggel en zo, dat is dat je de dingen delen met de menselijkheid. Dus dan zeg je dingen en dat dan de mensen zeg van zohee, dat is effe interessant kan die effe goed nadenken!
Nou, en dan moet je dus iedere dag of paar dagen moet je nadenken over wat is nu de interessante onderwerp en de mening waar dan de mensen wat aan hebben en dat dan opschrijven of met de video.
En dan moet je dus dat je vraagt aan jezelf van als je al niet de onderwerp weet waar je wat over schrijft, weet je dan wel wat is dat de mensen zeggen zo van johee dat is interessant enzovoort.
Dus is eigenlijk mijn idee voor jou om dan maar niet te bloggen.