Kan je op internet makkelijk geld verdienen bijvoorbeeld op een site ? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand, die verdient beetje geld(iets van 2 pond ofzo) met enquetes invullen, zal het hem eens vragen. Hij woont in Engeland, weet niet of dat problemen oplevert.

Antwoorden (2)

Dit soort vragen mag niet kijk in de richtlijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Er zit altijd een vorm van bedrog of oplichting achter als het makkelijk lijkt. Soms verdienen er nog wel een paar mensen makkelijk geld aan, maar de rest van de deelnemers verliest geld.