Hoezo kan ik op Uitzending Gemist op iPhone geen liggend beeld? Nu alleen staand, dat geeft klein beeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Heef iedereen de zo grootste plasmatische televee, met de extra grote beeld van de 80 centimega doorsnee, en dan dat de televee gaan kijken op de telefoon met de 9 centenmeter doorsnee. Dat snap ik nou niet.
Kimath
13 jaar geleden
zo'n grote plasma tv is zo moeilijk dragen als je onderweg in de trein iets wil kijken ;-)

Antwoorden (1)

Heb je toevallig de richting van je Iphone gelocked?
Je zou eens kunnen kijken of bij andere apps het beeld wel draait als je je Iphone draait.
Je kan de het beeld van je Iphone locken door 2 keer op de home-knop te drukken en dan het meest linker knopje te kiezen.