Waarom vinden sommige mensen het stoer om met een onderbroek boven hun broek te lopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.9K
Kimath
13 jaar geleden
ik heb bij die mensen altijd de neiging om hun broek tot aan de enkels naar beneden te trekken :D Ik vraag me dit ook regelmatig af, ik vind het er persoonlijk idioot uit zien.

Antwoorden (9)

Omdat het de mode is, verder is het leuk om als je een onderbroek van 15 euro aan hebt je die ook kan laten zien, schijnt heel belangrijk te zijn.
Maar of het stoer is, daar kan je over van mening verschillen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet mode. Mode is ondoorgrondelijk.
En vooral de mid tot laat tieners van het moment vinden dat dat zo 'hoort'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die sommige mensen dat gezien hebben bij mensen die ze zelf stoer vinden en op wie ze daarom willen lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn broertje heeft dit ook heel erg.
Bjorn borg vingino alle kleuren en soorten heeft hij.
Mijn broertje zegt dat hij het zo draagt omdat het gewoon lekker zit. Andere doen het weer omdat het een mode accessoire is.
Ik heb ook Björn boeg hipsters maar die komen bij mij echt niet boven mijn broek uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mode, en als je een peperdure Björn Borg onderbroek aan hebt wil je die natuurlijk wel laten zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het laat zien in welke 'scene' je zit. Het gaat niet eens perse om dure onderbroeken, maar er is onlangs ook een rage (geweest) waarbij de gele boxershorts van de zeeman een hype waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meedoen aan dit soort hypes is alleen maar een kwestie van erbij willen horen, of niet buiten de groep willen vallen.
Als al je vrienden er zo uitzien moet je heel sterk in je schoenen staan om je anders te kleden. Blijkbaar is het showen van een dure boxershort ineens heel erg in, en moet dit geshowd worden.
Meisjes zijn vaak ook erg gevoelig voor jongens die er volgens de laatste mode/hypes uitzien. Dus ze trekken meer aandacht. Ook dat speelt mee bij deze jongens.

Zie het zo: een meisje/vrouw die haar truitje zo laag heeft dat je de aanzet van haar borsten ziet trekt ook meer aandacht dan iemand die een hoog gesloten t-shirt aanheeft.
Het is dus ook suggestief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is eenmodeverschijnsel die is ontstaan in Amerika. Vreemd genoeg lijkt niemand te weten dat het een soort van geheime taal is, om aan te geven dat je beveiliging zoekt en daarvoor lichamelijk wil betalen. Dan zie je maar hoe dom het is om mee te lopen met "mode" zonder te weten hoe het ontstaan is, want ik denk dat er heel weinig "stoere" jongens zijn die zich willen neerzetten als homofiel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat sommige mensen het stoer vinden dat hun onderbroek te zien is boven hun spijker dan wel andersoortige broek dat is inderdaad mode ( wel een hele achterlijke modegril) , maar er wordt niet afgevraagd naar de hele achterliggende gedachte van deze kledingstijl.

het laten zien van de rand van je onderbroek boven je broek, komt uit de gevangenis,

dit was dan om aan te geven onder gevangenen, dat je open staat voor sex.

In de gevangenis is het geen mode, nee je wil gewoon graag genomen worden, omdat je heel lang geen sex hebt en misschien krijg je daarna wel een pakje sigaretten voor je diensten,

maar dat is dus de ware reden achter het laten zien van de rand van je onderbroek boven je spijker dan wel ander broek.