bestaat er een programma om tegels te leggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je iets specifieker zijn.
wat wil je precies doen ,wat voor materiaal wil je mee aan de slag ,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een computerprogramma of een tv-programma ? ("Help, mijn man is een tegelaar" "Help, mijn man heeft een tegel" "Eigen huis, eigen tuin, eigen tegels").
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
QMark: laat dat! Straks breng je die programmamakers op een idee! ;-)

Antwoorden (2)

Nou kijk. De tegels leggen, dat is de fisike aktiviteit, dat niet met de programma kan dus. Maar dan is dus dat je bedoelt dat je de patroon wilt maken met voor de tegels dat je dan kan zien hoe dat moet leggen. Nou, dat zijn er dus. Maar kan op de interweps bij de link bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet wat je precies met deze vraag bedoelt, als het je er om gaat hoe je zelf kunt leren tegelen, zou ik eens bij bouwmarkten in je omgeving navragen of ze demonstraties en dergelijke doen. Want ik weet dat een aantal van zulke winkels in mijn buurt dat regelmatig doen.