Ik rij rechts op een dreef in Lelystad, mag er iemand op de linkerbaan oprijden/invoegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als hij jou voorrang heeft verleend wel.
ronron1212
12 jaar geleden
Ja waarom niet? Als hij geen overige verkeersdeelnemers hindert, dan mag hij dat.
Jou hindert hij niet, want jij zit op de rechterbaan, als er dus geen achteropkomend verkeer op de linkerbaan is, dan mag hij dat.