Weet iemand wat je kan doen als het wachtwoord van je (bedrijfs)facebook account door een ex-werknemer is verandert?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Neem contact op met facebook. Als je kan aantonen, dat jij de "eigenaar" bent van het account, dan is er wel te regelen dat je een nieuw werkend wachtwoord krijgt, waarmee je weer controle hebt, over je account.
13 jaar geleden
Tenzij de betrokken persoon is overleden, kan je toch met iedere ex-werknemer contact opnemen?
Antoni