Tussen de 2 en 3 miljoen euro
AZ en AFAS deden geen mededelingen over het bedrag dat met de verbintenis is gemoeid. Algemeen directeur Toon Gerbrands gaf wel toe dat het in de categorie ligt
van sc Heerenveen, dat jaarlijks tussen de 2 en 3 miljoen euro opstrijkt. 'In die grootte moet je denken. Wij komen niet aan de bedragen die Ajax, Feyenoord en PSV krijgen.'