Die thumb down duimpjesmensen op GV, ze blijven het maar doen ook al doe je het zelf nooit terug! wat is dat nou voor een strategie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Trek je daar nou niets van aan! Ze gaan niet van je punten af, en ze kunnen dat lekker blijven doen in hun anonimiteit. Als je er aandacht aan besteedt, vinden ze dat alleen maar leuk.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind het raar als het om een mening gaat. Soms zie ik echter ontzettende onzin als antwoord; dan geef ik wel een duimpje naar beneden.

Het is geen echte strategie. Pas op het moment dat je puntenaftrek krijg voor duimpjes naar beneden zou het zin hebben om "strategisch" duimpjes te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is wel een strategie IMO, met name newbies zijn gevoelig voor iets waar een 'vlekje' opzit.
Moet ik echt bij iedere thumb down een verklaring gaan geven? Dat leidt alleen maar tot discussies, die de beantwoording van de vraag gaan verstoren.
Antoni