Dat weet u huisarts beter dan wij.Dus...op naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij twijfel:
de arts raadplegen.
misschien worden er medicijnen gebruikt,en kan de combinatie medicijnen en viagra niet.
Echt een vraag voor een deskundige..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
precies, +
Nog even afgezien van 'natuurlijk met zo'n vraag naar je huisarts', denk ik, dat als je ook zonder viagra geslachtsgemeenschap kunt hebben, dat het geen kwaad kan Moeder Natuur af en toe een handje te helpen, al zou ik er geen dagelijkse gewoonte van maken zoals met tandenpoetsen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ik op die leeftijd in ieder geval niet doen,zonder een arts te raadplegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook de oudere kan zijn seksleven weer een opkikker geven met Viagra. De huisarts zal u echt niet raar aankijken als u er om vraagd. Maar... ook een oudere is net zo vatbaar voor een SOA dan jongeren. Een condoom is echt belangrijk bij wisselende contacten Ook als je 72 bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is hier sprake dan van wisselende contacten?
als u viagra wil nemen zal de arts u eerst lichamelijk willen onderzoeken op bloeddruk en eventuele hart klachten
en als dat goed is zou u een viagra kunnen krijgen

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoewel de Viagra behandeling zichzelf heeft bewezen als veilig en effectief, is het medicijn niet geschikt voor iedereen. Mannen die enige vorm van nitraten slikken mogen geen Viagra behandeling ondergaan. Een combinatie van nitraten en Viagra kunnen uw bloeddruk laten dalen tot gevaarlijke niveaus. Ook mannen met hartkwalen moeten Viagra met grote voorzichtigheid gebruiken. Daarom moet u tijdens het overleg met uw dokter over een Viagra behandeling er zeker van zijn dat u al uw medische condities en de medicijnen die u slikt onthult.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marion...het is wel de dag van stijve spieren...haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja lachen he
G.V maakt het in de mens wel los
Op iedere leeftijd is het onverantwoord om zonder een arts te raadplegen viagra te nemen. Aangezien je de vraag hier stelt, ga ik ervan uit dat je geen arts hebt geraadpleegd, of geen arts kunt vinden die viagra aan je voor wil schrijven. (Daarmee bedoel ik een echte arts die je ook werkelijk te zien krijgt, niet een pillenvoorschrijver op internet.)

Dus ja, voor jou is het in die omstandigheden absoluut onverantwoord om viagra te nemen. En dat is nog afgezien van het risico dat je loopt met viagra die je online bestelt, waarvan je niet eens zeker kunt zijn of het wel viagra is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel goed de aanvullling online bestellen+
Ik denk dat u het beste die vraag kunt voorleggen aan uw huisarts of evt.apotheker (deze weet of dat kan in combinatie met evt.ander medicijngebruik) en uw arts zal toch n recept moeten voorschrijven! Op de vraag of dat kan op 72jarige lft zeg ik ja,mits t geen dagelyks gebruik word. Dat is ook weer niet goed. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gezond bent waarom niet?
Bij elke leeftijd kan wat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom niet, als jij hem niet meer omhoog krijg dan is er niks anders he, kijk alleen uit dat je geen hartaanval krijg want zover ik weet werkt die viagra best lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
viagra is er niet voor niks, dat is voor mannen die hem niet meer omhoog krijgen. er is niks gevaarlijks aan. alleen als je een zwak hart heb ga er dan niet volop tegen aan want viagra werkt een paar uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een viagra pil ontspant de spieren random de penis waardoor het bloed beter doorstroomt. dat wekt een erectie op. ik weet niet of u vanwege fysieke of psygische redenen twijfelt. fysiek denk ik juist dat het geen probleem moet zijn. viagra is toch juist voor mensen op de wat oudere leeftijd die moeite hebben met een verkrijgen van een erectie?

psygisch... tja als u het lullig vind(wat een woordspeling) om naar de huisarts te gaan, dan vraag ik me af waarom. er zijn u 1000e voorgeweest. en een huisarts kan prima begrijpen dat mannen, op welke leeftijd dan ook, behoefte hebben aan seks. ik zou zeggen: go for it:)