hoe lang duurt het voordat mijn fon bestelling aankomt?

Op de bestelemail staat geen termijn, alleen dat ze 3x gaan afleveren ( het komt dus niet met tnt)

Toegevoegd na 38 minuten:
Fon is een router welke jou internet verbinding deelt met de buitenwereld, zodat andere FON leden in de buurt van jou FON gratis kunnen internetten, en jij bij andere FON leden gratis kan internetten.

Besteld op FON.com, echter staat er geen duidelijke levertijd aangegeven, dit omdat het internationaal verzonden wordt naar verschillende landen.

Ik denk dat er meer mensen op GV zitten die zo'n ding hebben besteld, en mijn vraag is dus hoe lang het bij hun duurde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
itsme
13 jaar geleden
bij wie heb je iets besteld?
Wat heb je besteld?
Wanneer heb je het besteld?
Wat waren de voorwaarden volgens de website?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat er , een FON ;)
itsme
13 jaar geleden
Geweldig. Het is me nu helemaal duidelijk. Dacht ik dat het er niet stond, en jawel hoor, het staat er toch: fon. Kan je dan misschien ook de andere drie vragen beantwoorden, dat geeft meer duidelijkheid. En doe dat als aanvulling op je vraag, dan ziet iedereen het wat, waar, wanneer, en hoe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclame?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Esme: niet mijn bedoeling. Er was behoefte aan uitleg wat FON was :)