Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een middel waarmee je puisten binnen 1 week verdwijnen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
759

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hangt van de ernst af, denk ik. Bij acné zou ik naar de dokter gaan. Anders kun je bye bye spot van Nivea proberen!

Toegevoegd na 45 seconden:
Overigens werken celzouten heel goed! Als je veel last ervan hebt is het mogelijk dat je een bepaalde stof mist. Volgens mij moet je dan celzout 9 hebben, verkrijgbaar in reformwinkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niets is het beste anders word t allen Maar erger , als het echt heel erg is naar de dokter gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitdrogen met alcohol ( de stof alcohol,70% ofzo, geen bier en wijn ofc) wel kans op littekens natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet je kunt het gewoon het beste proberen te voorkomen garnier pure 3 in 1 werkt heel goed vind ik zelf. Succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti-bioticaar kuur bij de dermatoloog vragen. Nadat he de eerde tios hebt gedaan. Met een ab kuur gaan ze blijvend weg.
Mijn vriend liep tot zn 33ste met heel veel ontstekingen, na de kuur....WEG!!!!
Al die jaren heeft ie er voor de kat zn k mee gelopen. Had hem een boel littekens gescheelt als de dok eerder zo'n kuur had voorgeschreven.
Dus wat je doet, ga niet knijpen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding