Is er een middel waarmee je puisten binnen 1 week verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Hangt van de ernst af, denk ik. Bij acné zou ik naar de dokter gaan. Anders kun je bye bye spot van Nivea proberen!

Toegevoegd na 45 seconden:
Overigens werken celzouten heel goed! Als je veel last ervan hebt is het mogelijk dat je een bepaalde stof mist. Volgens mij moet je dan celzout 9 hebben, verkrijgbaar in reformwinkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niets is het beste anders word t allen Maar erger , als het echt heel erg is naar de dokter gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitdrogen met alcohol ( de stof alcohol,70% ofzo, geen bier en wijn ofc) wel kans op littekens natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet je kunt het gewoon het beste proberen te voorkomen garnier pure 3 in 1 werkt heel goed vind ik zelf. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti-bioticaar kuur bij de dermatoloog vragen. Nadat he de eerde tios hebt gedaan. Met een ab kuur gaan ze blijvend weg.
Mijn vriend liep tot zn 33ste met heel veel ontstekingen, na de kuur....WEG!!!!
Al die jaren heeft ie er voor de kat zn k mee gelopen. Had hem een boel littekens gescheelt als de dok eerder zo'n kuur had voorgeschreven.
Dus wat je doet, ga niet knijpen!!!