Crinoline lied op een bruiloft

Hallo ik heb een vraag,

Graag wil ik op een bruiloft het lied of de tekst met de Crinoline jurk doen. Zo'n grote wijde hoepeljurk waaronder een aantal mensen zitten die door een "luikje"in de jurk met hun gezicht tevoorschijn komen
om hun zegje te doen.
Ooit heb ik het een keer gezien maar weet niet meer precies hoe het ging.
Wie kan mij op weg helpen???????

groetjes Yvonne

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (1)

De eerste link is een tekst van het lied over de jurk in het nederlands.
De tweede link in het engels.
Ik hoop dat dit is wat je zoekt.

Toegevoegd na 2 minuten:
3e link: nog wat info over het dragen van de jurk. Wel in het engels, hoop dat het geen probleem is.