Weet iemand wat voor draagzak of ander soort draagunit voor een baby het beste is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Een draagdoek heeft meer voordelen dan een zak.

Met een draagdoek kun je op verschillende manieren je baby bij je dragen. Ook liggend! Bovendien voelt het voor het kindje heel geborgen en veilig.

In tegenstelling tot een zak, kun je je kindje tot wel twee jaar in de draagdoek doen.

Zie voor meer info:
http://baby-op-komst.nl/988/veilig-te-voet-draagzak-draagdoek.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet je dan eerst beslissen wat je ermee wilt. Is het iets waar je je kind tijdens de wandelingen of winkelen in wilt vervoeren, of wil je ook thuis ermee rondlopen in de draagzak.
Sommige moeders kiezen ervoor om hun kind ook in huis in een draagzak bij zich te dragen. Een reden hiervoor zou kunnen zijn dat je kind erg onrustig is of dat je je zelf steeds onrustig voelt als je zonder je kind bent. Dan kun je beter leren om met een doek rond te lopen met je kind erin. Hierin heb je verschillende versies.

Om te wandelen, te winkelen of op stap te gaan is de baby bjorn ideaal. Een stevige zak waarin je kind rechtop wordt vervoert. Een groot voordeel is dat deze zak ook voor de man makkelijk te dragen is en hij is gewoon lekker stevig.