Wanneer praat de fontein in Walibi World?

Ik vind Walibi World heel leuk, en ik heb op YouTube filmpjes gezien dat de fontein daar soms praat. Maar wanneer doet ie dat nou eigenlijk? Tijdens een bepaald festival ofzo? Want ik wil het graag een keer meemaken. Ik lag helemaal in een deuk van die filmpjes. :P Dus... Wie weet het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K

Het beste antwoord

De fontein heeft verschillende waterstralen, een geiser, rook, muziek en gepraat en is interactief omdat de operator de bezoekers kan zien en horen. Zo gaat ie af en toe gesprekken aan met de gasten en geeft andere gasten een flink pak water als ze bijdehand staan te doen.
Wanneer de fontein na een half uurtje van stilte weer aan gaat stroomt het plein al gauw vol toeschouwers.
Het is dus nodig dat er een operator aanwezig is. Die zit in een hokje, verscholen in de bosjes. Op dagen met nat of koud weer zal de fontein daarom waarschijnlijk niet interactief zijn. Op een zonnige dag dat er veel gasten rondlopen is de operator vast wel aan het werk!
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

jaah, en volgens mij staat er op het plattegrondje wat je krijgt wanneer ie praat, net als van de andere 'shows' maar dat weet ik niet 100% zeker.