Hoe gaat het als je met dolfijnen zwemt?

Ik ga 8 Augustus zwemmen met Dolfijnen, maar ik weet niet hoe dat gaat...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het Dolfinarium of in de zee?

Het beste antwoord

Het ligt eraan waar je gaat zwemmen met dolfijnen. Je moet sowieso al je sieraden af doen om de beesten niet te beschadigen. Daarnaast mag je geen zonnebrand of andere irriterende bodylotion oid op hebben. Als je toch zonnebrand wilt gebruiken kan je daar meestal wel dolfijnvriendelijke vriendelijke lotion kopen. Daarnaast krijg je flippers aan zodat je voeten ook het beest niet kunnen openhalen.
Daarnaast krijg je dus een aantal dingen die je samen met de dolfijn mag doen. De verzorgster van de dolfijnen zal je dit haarfijn uitleggen. Om geen enkel risico te lopen dat je iets raars gaat doen met de dolfijnen. Het allerbelangrijkste is dat wanneer je de dolfijn mag vastpakken of omhelzen dat je nooit zijn ademgaatje dicht doet (heel belangrijk!) en het allerallerallerbelangrijkste is gewoon genieten want het is een geweldige ervaring. heel veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heelerg duidelijk

Andere antwoorden (1)

Bad kleding aan. Het water in. Genieten

Laat je verassen :D Veel leuker