Ik kan niet meer slapen!!!

Hallo, ik kan niet meer slapen! Ik log nu al van 21:oo in mijn bed en na 3:oo kan ik nog niet slapen. Ik wil ook ZEKER GEEN slaappillen nemen, zijn er trucjes om je in slaap te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Iets waarmee ik nu ook zit...
Misschien is mijn mobiel de dader.
Misschien bij jou ook?
En zo niet dan gewoon rustig ademhalen en nergens aan denken. Beetje yoga maar dan slapend haha. Truste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Muziek luisteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je telefoon uitzetten. En een paar duizend schaapjes tellen boven je hoofd :P maar serieus als je dit leest, gelijk je telefoon uitzetten ;) slaap lekkkeerrr!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet kunt slapen, niet in bed blijven malen, maar even opstaan en een saai klusje gaan doen. Afwassen of strijken oid. Iets waar je je hersens niet te veel bij nodig hebt. Daarna weer je bed in en je valt zo in slaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het komt doordat je genoeg/teveel hebt geslapen de vorige nacht, dan moet je proberen om voortaan eerder op te staan. Dan kun je savonds makkenlijker in slaap vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even je bed uitgaan en een glas warme melk drinken. Weltrusten