Waarom zetten zoveel mensen hier een precies de zelfde DUBBELEN vraag neer??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb precies hetzelde!! (gebruik je toevallig de iphone app??)
Kimath
13 jaar geleden
waarom vragen mensen steeds waarom vragen dubbel gesteld worden?

Antwoorden (4)

Omdat ze niet eerst kijken of de vraag die ze stellen misschien al gesteld is. Dus stellen ze de vraag nog een keer.
Wat ook kan zijn is dat mensen de eerste keer geen goed antwoord (of helemaal geen antwoord) kregen. Ze stellen dan nog een keer dezelfde vraag, in de hoop dat er dan wel een antwoord komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het ze blijkbaar teveel moeite is om eerst even te kijken of de vraag al eerder gesteld is. Maar het is niet echt slim, want het kost je punten als de vraag daarom verwijderd wordt.
Amadea
13 jaar geleden
Omdat of mensen een hele langzame computer hebben en ze heel vaak op verzenden klikken.

Of mensen zijn lui om te kijken of hun vraag er al eens tussen staat en stellen ze gewoon opnieuw .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik de eerste keer geen antwoord gekregen heb plaats ik de vraag iets aangepast nog een keer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dan maar wel de nog openstaande vraag sluit... Anders kan ie toch gemeld worden als dubbele vraag en verwijderd worden.