Ik heb houtwormen in mijn luchtbugs, hoe kom ik hiervanaf ?

Op internet vind ik alleen wat voor in huizen etc, maar ik heb geen huis vol houtworm, dit wil ik voorkomen, daarom wil ik het houten deel van mijn luchtbugs houtworm vrij maken..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
You wacky wabbit, maar dan met straalaandrijving, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er uit schieten.

Het beste antwoord

Simpel, parkeer 'm een tijdje in de diepvries. Da's pas echt koud, en daar kunnen ze niet tegen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de welkoop kan je kleine flesjes houtwormdood kopen. Dit goed nat aanbrengen op de buks, of beter nog, injecteren met een injectienaald als je die hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een nieuwe kolf aan laten meten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder had een keertje een houten poppenbed (met houtwormen dus) van m'n zusje in een plastic zak gedaan en achter de uitlaat van de auto gebonden en zo uitgerookt. misschien wil dat lukken met je luchtbugs.

p.s. vergeet niet de (als het goed is) dode houtwormen er uit te kloppen/tikken. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti houtworm in een injectienaald doen en in de gaatjes spuiten, werkt perfect