Heb je hier een benaming voor?

Als er een non verbale strijd is tussen 2 groepen, dan merk je wel eens dat iemand uit een bepaalde groep om de opmerking van iemand uit zijn groep moet lachen om het moraal hoog te houden, terwijl die grap gewoon de meest kansloze opmerking/grap ever was.

begrijpen jullie wat ik bedoel?

heb je daar een benaming voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeeh, je weet dat non-verbaal inhoud dat er geen gesproken taal is he?
Moet die iemand uit de groep dan lachen om een kansloze opmerking die via de ogen overgebracht is?

Het beste antwoord

saamhorigheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee

Andere antwoorden (2)

asosiaal gedrag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groepsdruk. Iemand lacht omdat de grappenmaker in zijn groepje zit en hij/zij wil daarmee bevestigen dat hij/zij ook lid is van de groep en z'n mede-groepslid niet afvalt. Ook al sloeg die grap nergens op.