Stem weg....

Wat helpt goed, als je je stem kwijt bent.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in ieder geval niet fluisteren, want dat schijnt je stem nog meer te belasten dan gewoon praten.

Het beste antwoord

Thee met honing, honing drop, hoest drankjes, strepsil, en veel rust
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Veel water drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thee met honing heb ik gisteren ook gezien toen deze vraag werd gesteld en via de link die ik heb toegevoegd, kun je nog meer dingen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thee met honing, Stem laten rusten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morgen niet met collega's praten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ik best niet doen, anders ga je er nog meer last krijgen en gaat het langer duren.
goed zoeken!