kan ik een gave hebben?

als ik droom dan is er niets aan maar soms droom ik dan komt het uit maar als dat gebeurt is of het is net gebeurd dan zeg ik ik heb dt gedroomd maar dan weet ik niet meer waneer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik ook wel eens, dan herken ik een situatie uit een droom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap de vraag niet helemaal. Kun je het duidelijker uitleggen met interpunctie?

Het beste antwoord

Eigenlijk heeft iedereen een gave ofwel 6e zintuig.
Maar bij de meeste mensen is het niet of nauwelijks ontwikkeld.
Wat jij meent te ervaren zou er op kunnen duiden dat je er ook iets mee zou kunnen doen, het zou een beginnetje kunnen zijn van iets heel moois, maar het moet nog groeien.
Nu is er nog niets over te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dromen is afreageren om je geest rust te geven, als je met iets bezig wordt gehouden verwerk je dat in een droom en soms herinner je hier gedeeltes van, het lijkt dan of je een gave hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zeker. Ook al is het nu niet duidelijk welke dat is, zal dat met verloop van tijd wel duidelijk worden.