Hoe kan dat? Ik blijk allemaal mensen te volgen wat ik zelf beslist niet gedaan heb. Slimme truc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Klinkt meer als alsof twitter weer helemaal op hol is geslagen :-) Je kunt een tweet sturen naar @Support, misschien kunnen zij je helpen.

Maar het gebeurt ook wel eens bij het reageren op van die api-dingen. Zal even uitleggen wat ik bedoel. Ik heb een keer gereageerd op foto die geplaatst was via Tweetphoto, waarvoor ik dus ook eerst moest inloggen. Vervolgens bleek ik hen dus ook te volgen...
Soms krijg je wel een melding of je ze wilt volgen of niet, maar blijkbaar dus niet altijd. Voor mij gewoon een kwestie van 'unfollow'. Die knop zit er ook niet voor niks denk ik dan maar :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk wou je op goeie vraag drukken, maar je drukte misschien op volgen.