Ligt Apeldoorn in de Bible Belt?

Bij het sluiten van de vraag: dank voor alle antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
6.4K

Het beste antwoord

Nee.

http://www.refdag.nl/media/2009/20090219_2203_22_acc_0.pdf

Op dit kaartje zijn de gemeente van de Bible Belt gestreept weergegeven.

Apeldoorn valt daar niet onder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Apeldoorn valt net buiten de bible belt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aangrensend maar ligt er niet in.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen; maar er wonen wel redelijk veel christenen dacht ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee Apeldoorn valt er niet onder, Epe (er net boven) wel.

Ik vraag me echter af waarom deze vraag? Verwacht je complottheorieën met betrekking tot de koninginnedag-aanslag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Ik had véél eerder een tegenvraag verwacht dan pas bij het vijfde antwoord. Daar is ie dan eindelijk. Ik verwacht geen complottheorieën, maar ik vond dat er in de media op 30 april en 1 mei erg veel aandacht was voor de dominee Rob Visser en zijn kerk in Apeldoorn. Ik heb zelf niet de behoefte naar een kerk te gaan na zo'n gebeurtenis. Misschien was de verklaring voor de grote hoeveelheid aandacht voor de kerk, het feit dat Apeldoorn deel is van de Bible Belt. Niet, dus.
vraag me wel af waarom op een kaartje over vernielingen tijdens oudejaarsnacht, de bible-belt afzonderlijk wordt geaccentueerd.

BTW -- met welke definitie wordt hier een bible belt afgebakend?