Reizen mensen nou vooral, omdat ze niet stil kunnen zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk vooral omdat de mogelijkheid er is om te reizen.
80 jaar terug was je als je uit een dorp kwam al blij eens naar de stad te kunnen, dat waren toen de reizen die men maakte, nu kan je verder zonder erg veel moeite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

eerder omdat ze wel eens wat van de wereld willen zien,
even lekker eruit. weg van je verplichtingen etc.

als je thuis blijft hoef je ook niet stil te zitten toch
13 jaar geleden
Nee, mensen reizen vooral omdat ze wel stil kunnen zitten.
Als je niet stil kan zitten is het wat lastig om te reizen. Denk aan de auto, het vliegtuig of de trein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen reizen om veel redenen: nieuwsgierigheid naar wat er gebeurt een stuk verderop.
En bij die nieuwsgierigheid reken ik ook gelijk interesse en kennismaken, kennis uitbreiden.
En er zijn ook mensen die gewoon niet thuis kunnen blijven, zo ken ik er een, dagje vrijen niets op het programma, dan moet hij weg, al is het maar n dagje antwerpen of een weekendje Parijs
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dagje vrijen??
anneliez
13 jaar geleden
lol, zal ik het veranderen, of andere lezers ook de lol gunnen?
Mensen reizen vooral, omdat ze zich op de ene plek bevinden,terwijl ze op een andere moeten zijn. De enige manier om daar dan te komen is....juist.