Als er staat niet i.c.m.andere acties, mag je dan ook geen fles kopen van 1+1 gratis ?

Probeer nu gratis i,5 literfles bv. Bitter Lemon of Indian Tonic. Actiebon zit op een halslabel. Kopieën niet toegestaan.Actiebon+kassabon opsturen in gefrankeerde envelope naar Je ontvangt 1,69 + 0,44 retour.Niet i.c.m.andere acties.

bij de Schweppes actie staat duidelijk op het label niet icm andere acties, maar in de Vomar +Spar folder zag ik ze voor 1 + 1 gratis, dus met de geld retour dan 2 gratis!

Maar mag dit nu wel of niet met deze actie ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je gooit 2 dezelfde acties door elkaar. Daarom is de kassa bon. Koop je bij de een 1+1gratis dan staat dit op de kassabon. dit is een actie. Bij de andere koop je 2 flessen en betaal je beide flessen en krijg je het geld van 1 fles terug via bank of giro. Het mag dus niet. Proberen kan altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja in de praktijk krijg je dan wel gewoon je geld terug. Heb dit zelf al een paar keer bij de hand gehad. Zolang je maar wel alle originelen opstuurt krijg jij je geld retour. Ik neem aan dat dit met deze actie ook zo is. Twijfel je probeer ze dan eerst te mailen. Adres meestal via hun site middels contactformulier.