Wie kan mij helpen aan een handleiding van de Delonghi airco CF 208?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kwam dit nog tegen:
http://diplofix.nl/forum/DELONGHI

Antwoorden (3)

Er is een website waar de handleiding misschien bij staat..kijk eens bij:
www.hoewerktdatding.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Muts52 Helaas is 'ie daar niet te vinden. Jammer. Iemand anders een idee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit ook te googlen,maar nergens kan ik hem vinden...
Die vindt je in onderstaande site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor...deze pagina bestaat niet meer....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@skusme Heb je die link geprobeerd? Pagina bestaat niet meer. Helaas en bedankt. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, en dan krijg je ... 'De handleiding van Delonghi cf 208 Airco is nog niet beschikbaar op deze site'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nergens te vinden,ik las wel ergens dat je het aan de importeur kunt vragen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shit. Sorry. Ik heb ook div. zaken via handleidingen online gevonden. Had het ff snel voor je gegoogeld. Excuses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@skusme Geeft niks, kan gebeuren. No hard feelings. :-)
Ik heb enkel iets over de CF210 gevonden. Misschien heb je daar wat aan ?