Hoeveel WC-papier past er maximaal door een buis van een toilet inclusief ontlasting?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Please Define: Ontlasting.

Maar een half rolletje moet lukken, gewoon proberen zou ik zeggen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt eraan of je diaree hebt of niet ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit hangt er sterk vanaf hoe je het rolletje door de riolering probeert te krijgen. de truuk zit hem erin dat je moet proberen een lange sliert te krijgen zodat de diameter van de pijp voldoende is.
(als je eerst een giga nestje bouwt en daar een drol inlegt, zal de wc eerder opgeven dan weanneer je het einde van de wc-rol aan het einde van je boodschappen in de wc stopt, en de wc enthousiast tijdens het spoelen blijft voeren)