Wat voor straf moet de dader van de aanslag tijdens koninginnedag krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Kielhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Uiteraard TBS.
De enige juiste straf voor een krankzinnige.
14 jaar geleden
Laten we eerst eens afwachten wat er is gebeurd. Niet meteen allerlei conclusies trekken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen laten we niet speculeren over of het een ongeluk is of een aanslag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Speculeren hoeft niet meer.
De burgermeester van Apeldoorn heeft gezegd dat de man heeft toegegeven een aanslag te willen plegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Volgens mij is een soortgelijke suggestieve vraag zojuist van de website verwijderd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het echt een aanslag is geweest levenslang maar laten we eerst afwachten wat de oorzaak is geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst maar afwachten, maar stel dat het een aanslag was, dan ligt het aan de overtredingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kom op mensen het is niet zeker of het een aanslag is laten we dat eerst jaar eens afwachten voor we hier onze mening over uit gaan spreken.
xxxxx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe even lekker mee: `Laten we afwachten of het een aanslag, of een ongeluk is geweest, en dan oordelen...`
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het al een aanslag is geweest, want volgens mij had'ie de bus gemist. Is het wel een hele slechte/domme aanslag, maar als het een aanslag is geweest ben ik voor marteling. Eerst de nagels eruit trekken daarna de vingers eraf hakken en daarna z'n rechtervoet eraf(kan'ie iig geen gas meer geven).