Wat gaat er nu gebeuren met Joran van der Sloot?

Je hoort er niks meer van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Toch is er nog aardig wat in gebeurt de afgelopen periode!

Voor een chronologisch overzicht van alle nieuwsberichten over hem, kun je het best het doseir op nieuws.nl bijhouden.

http://dossiers.nieuws.nl/binnenland/590/Joran_van_der_Sloot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hij wordt in Peru vervolgt, de verwachting is dat dit minimaal 9 maanden gaat duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zit in zijn cel in afwachting van zijn proces (hij heeft de rechtbank verzocht zijn proces in vrijheid af te mogen wachten, maar daar is nog geen uitspraak over gedaan).
Na het proces zal hij ongetwijfeld wel een (groot) aantal jaartjes op een plek blijven waar hij geen kans heeft meisjes te vermoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wacht nu zijn proces af en dan weten we wat zijn lot precies zal zijn.
Van der Sloot kennende, zal hij met steeds meer leugens naar voren komen en zoveel mogelijk de publiciteit opzoeken, omdat hij daar grof geld mee kan verdienen. Ik denk ook dat hij binnenkort zijn eigen biografie gaat schrijven en ook daar flink wat mee zal verdienen.
Uiteindelijk ben ik bang dat hij de dans wel zal ontspringen en binnen een jaar weer vrij op straat rondloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van der Sloot kennende? U bent familie ofzo? Zo niet dan denk ik dat dat 'kennen' alleen gebaseerd is op wat u uit de media verneemt, lijkt mij in dit geval niet de meest betrouwbare bron....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En "van der Sloot" is wel een betrouwbare bron? Waarom lopen de meeste mensen toch altijd met oogkleppen op?