Dat die man een aanslag wilde plegen is wel duidelijk (zegt de burgemeester van Apeldoorn).
Dit zijn vaak mensen, die diep teleurgesteld in de maatschappij en wraakgevoelens hebben tegen de hele gemeenschap.
Gelijk te stellen met de gestoorde geesten die pistolen leegschieten in een klaslokaal.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik kan me twee dingen bedenken. Het zou kunnen dat iemand het doet als terroristische aanslag, eigenlijk om het land zo hard mogelijk te kwetsen. Het zou ook kunnen dat iemand tegen het koningshuis is (bijvoorbeeld vanwege de hoge kosten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit onderwerp is al geopend, en inmiddels alweer gesloten. het is niet duidelijk dat het om een aanslag gaat. Dat werk laten we over aan de politie. We kunnen hier alleen over speculeren, wat geen zin heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet echt antwoord op de vraag alleen...
Hij heeft misschien wel een hartaanval gehad, zodat zijn voet steeds zwaarder werdt en dus meer gas geeft. We weten het niet en ga nou niet gelijk zeggen dat het om een aanslag gaat, dat is paniek zaaien zonder een grondige reden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terroristische aanslag.
Het zou een zelfmoord actie kunnen zijn.
Maarja, dan ben je als nog ziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beelden die ik tot nu toe heb gezien kunnen er naar mijn idee twee logische verklaringen zijn...

1) De bewuste persoon wilde ten koste van alles en iedereen een aanslag plegen op de koninklijke familie...

2) De persoon in kwestie wilde ten koste van alles en iedereen een aanslag plegen op zijn voormalige collega's. Respectievelijk de media, politie, dienst persoonsbeveiliging...

Met deze snelheid doelbewust door een kardon en afsluitingen etc. door rijden, omdat de navigatie een verkeerde route aan geeft lijkt me erg ver gezocht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet op zijn plek om hier op deze nu over te speculeren. Dit wordt wel uitgezocht door de recherche.
Verder vind ik de "grap" die hier werd gemaakt echt heel ver gaan. Er zijn vele gewonden en zelfs een dode gevallen. Je gaat dan niet op dit moment lollig proberen te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat het een aanslag op de koningin betreft. Dat weten we niet, dus ga asjeblieft geen dingen verzinnen. Laten we de politie hun werk doen en hopen dat de slachtoffers geen ernstig letsel hebben opgelopen danwel dat er veel doden zijn gevallen. Het heeft geen zin om allerlei complotverhalen en dergelijke hier te gaan discusieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, dat je anti-koningshuis bent kan natuurlijk, maar om het zo te laten blijken gaat wel erg ver. Jammer dat deze dag zo en al zo vroeg moest eindigen.