Zou dit echt goedkoper zijn, per tankbeurt 2,50 korting ?

Dit kreeg ik in mijn mailbox via de nieuwsbrief.
Ga met 2,50 euro korting per tankbeurt tanken door heel Nederland. Vraag de pas bij 4xvrij aan. Maar wij tanken bij Shell en die prijzen zijn hier al heel scherp, dus weet ik niet of ik dan bij Shell nog 2,50 korting krijg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Blijf gewoon tanken bij shell of BP of texaco of esso en tank niet bij die goedkope pompen!

Bij goedkope pompen, zoals tinq en tango etc. tank je echt rommel! Dit komt je auto of motor niet ten goede.

Deze "goedkope"benzine bevat teveel rommel die je filters dichtslippen of waardoor bij zwaar gebruik je kleppen kunnen verbranden!

Dus op de lange duur is het alleen maar duurder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe wordt die 2,50 berekend?
Gaan ze ervan uit van een gemiddelde tank? Want ik kan me echt niet voorstellen dat wanneer jij een tank van 25 of een van 50 liter hebt, je bij allebei 2,50 korting krijgt,
Als dat wel zo is, gelijk nemen en niet meer dan 15 liter tanken iedere keer.
anneliez
13 jaar geleden
als je echte korting op iedere liter benzine wilt kijk dan eens bij.

http://www.unitedconsumers.com/tanken/informatie/waartanken.asp?regio=2