ik wil mijn verjaardag vieren ik wordt elf maar ik heb geen flauw idee wat ik kan doen

kan iemand wat verzinnen voor me ik wordt elf als je een hebt alles is welkom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

- pak een filmpje
- speel spelletjes
- geef een slaapfeestje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Een slaapfeestje met een leuke film, veel chips en cola.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-zwemmen
- bowlen
- naar een speeltuin
- spelletjes doen bv in het bos
- een bbq houden
- film kijken
13 jaar geleden
Je zou met een groepje naar een leuke film kunnen gaan,
en vooraf of achteraf ergens een hapje eten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een meiden 'Beauty Party'. Hele dag lekker tutten met allerlei maskertjes en make-up. 's Avonds lekker samen eten en dan op je kamer een pyjamaparty.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er maar van houden, maar lazergamen is heel leuk :D

Toegevoegd na 38 seconden:
lasergamen*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag eens bij Theaterbedrijf-diaan@online.nl zij geeft kinderfeestjes aangepast aan leeftijd en heeft leuke ideeën
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
organiseer bij je thuis een game avond (of middag). Nodig een hele hoop mensen uit en haal veel cola en allemaal soorten chips. Vriendjes hebben vast ook wel games die ze willen meenemen. Goed idee als je van gamen houd.
Anders is lasergamen een goed idee, maar dat zij iemand anders al geloof ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen in de keuken veel zoete dingen maken: cupcakes, taartjes mbv die kant en klare schelpjes voor taartvulling (vd Poel), cake versieren (slagroom, M&M's), koekjes bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rondvlucht? Een ballonvaart? een dagje pretpark? Zwemmen in een subtopisch zwemparadijs? Naar het Strand? Naar de Wetenschapsbeurs? Naar Madurodam?
of misschien gewoon lekker thuis een spannende film kijken en pannenkoeken bakken? kartracen? wildwatervaren?
Iets gaan doen waar je altijd al heen wilde?

Gefeliciteerd en heeel veel plezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar een leuke activiteit kan altijd !

- een uurtje of 2 met je vrienden bij Dutch Water Dreams (body boarden of flow boarden)
- een halve dag activiteit bij Ayers Rock
- Paintball wedstrijdje ?