Jessica moeder

Het laatste teken (母) is moeder, de eerste 3 is kennelijk de Chinese schrijfwijze van Jessica:
杰 is held, spreek uit: jie
西 is west, spreek uit: xi
卡 weet ik niet, spreek uit: ka
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het aan een Chinese vriend van mij gevraagd en hij meldde dus dat er een Engelse naam staat: Jessica.

Maar misschien is het een idee om met de foto naar Chinatown te gaan (weet niet waar je woont, maar in Amsterdam-Centrum bijvoorbeeld, zijn er veel Chinese restaurants en winkeltjes) en een willekeurige Chinese meneer/mevrouw te vragen naar de vertaling :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus Dovr heeft het goede antwoord geplaatst ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank! :) Oh, trouwens.. Misschien kun je dan aan een stuk of 3 Chinese mensen "op straat" gaan vragen naar de vertaling. Als ze hetzelfde of ongeveer hetzelfde melden, dan weet je dat het goed zit ;)