Wie weet wat een GOOLIES is?

Kan het een pop zijn?
Uit welk land komt dat dan?
Ik ben erg benieuwd of er dan ook patronen van zijn.
Wie geeft mij informatie over zijn ontstaan en andere dingen die ik dan misschien kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens mij is het een enge monsterachtige familie. Met een moeder die door de actrice Angelica Huston werd vertolkt. (waarom ik dat nu nog weet?). Er was eengrootvader, en een raar jongetje, een heel lelijke oudere jongen.
Ik vond ze wel geestig, destijds, maar dat zegt niks natuurlijk.
Het komt uit Amerika.

Het grappige was dat de Goolies een zeer burgerlijk leven leidden, waarin de gewoonste dingen mis gingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Geestig". Ha, ha, geestig!
Groovie Goolies is een Amerikaanse bezield tv-show , dat haar oorspronkelijke draaien op het netwerk van televisie had tussen 1970 en 1972. Geproduceerd door Filmation, Groovie Goolies was een spin-off van Sabrina, the Teenage Witch (Zelf een spin-off van De Archie Show) . Net als de meeste zaterdagochtend geanimeerde serie, ' van het tijdperk , Groovie Goolies bevatte een volwassene lachband.
Goolis zijn tevens zaadballen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je onderstaand filmpje voor ogen hebt, dan zijn het inderdaad poppen. Handpoppen, vergelijkbaar met die van de Muppet Show, de Freggels en Sesamstraat. Op een eenvoudige manier kan je van een sok eentje maken, zie bijvoorbeeld: http://www.schooltv.nl/nudn/2677588/knutsels/item/391361/een-wollen-sokpop-maken/
Amadea