Hoeveel geld kost het om 1 minuut te bellen naar tsjechie?

En hoeveel kost het als je in Tjechie bent en iemand belt jou 1 minuutje op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (3)

Dat ligt aan je telefoonprovider!

of je mobiele telefoon hebt
of vaste telefoon

via upc europabellen kost je erg weinig :) (5 of 10 cent per gesprek zo uit mijn hoofd)

dus voor een goed antwoord, even melden waar je mee belt.
13 jaar geleden
Via de reguliere telefoonproviders? Geen idee!
En dat wil je ook niet weten!
Via Skype? Nog geen 2 cent per minuut!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee wat het per minuut kost maar het is wel vrij duur..Ik woon in Tsjechie en belde twee keer per dag ongeveer twee minuten naar NL,kosten waren 300€.Nu bellen we via skype,kost niets,je moet alleen een tijd afspreken om elkaar te bellen.