Op welke sites kan je gratis bingo spelen en het liefste voor gratis aanmeldgeld natuurlijk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Via Google kun je verschillende sites vinden waar je Bingo kan spelen. De meeste van deze sites bieden een X bedrag "cadeau" aan als een soort aanmeldbonus/probeertegoed.
Veel speelplezier! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gratis bingo wilt spelen, kun je meestal niet echt geld verdienen. Als je het voor de lol wilt spelen, voor bijvoorbeeld credits, kun je via facebook en via hyves deze spelletjes spelen.
Als je wel met echt geld wilt spelen google dan op bingo en er zijn genoeg sites die met leuke aanbiedingen komen: een gratis startbedrag enzo. Echter zul je altijd op een bepaald moment zelf moeten gaan betalen voor je bingokaarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op spigo.nl kun je een leuk bingospel 'spingo' spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het eens op gametwist.nl je maakt een acount aan je krijgt gelijk speel tegoed. Je kan ook nog altijd op google zoeken met gratis bingo.