In één woord; "geur"

Toegevoegd op 29-04-2009 10:43:38
een dikke bibs hoeft voor mij ook niet direct....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Iemand die gierig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jessie;

Zelfingenomenheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arrogantie, hufterigheid
(oke en een stinkende adem is ook niet echt lekker)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onverzorgd, overgewicht, stinken, ongeschoold.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand zegt op je eerste date: Neuken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik blijf je maar plusjes geven haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vooral doorgaan...;-)
Mensen die niet fris ruiken of nagels hebben waar ontzettend aan gekluifd is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die lacht om zn eigen grapjes terwijl die helemaal niet grappig zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
exactly.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik lach ook altijd om me eigen grappen ik vind mezelf hilaaaaaaaaries...
Onverzorgd, bierbuikdebiel (van die mannen met een dikke bierbuik en een iq onder de 80), als ze op de eerste date beginnen over: exen, neuken, zijn moeder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arrogantie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die onverzorgd is, als iemand zijn mond open doet en er niks zinnigs uit komt, iemand die denkt alles te weten (over alles) of iemand die (snel) agressief is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij de grootste afknapper als hij zich stoer gedraagt maar dit absoluut niet is, dus nep zijn. Daarnaast ook als hij stinkt, heb ik geen zin om bij hem te zijn haha. Een mooi lichaam is leuk meegenomen, maar als je verliefd bent maakt dat toch niet veel uit..Je kunt wel zeggen dat je op dit en dat type verliefd wordt en die nóoit, maar voor je het weet heb je zo'n type waar je dacht nooit verliefd op te worden.. Tja je kunt niet beslissen op wie je wel en niet verliefd wordt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foto's van vrouwen met van die getuite lippen. Vreselijk....

Toegevoegd op 29-04-2009 12:24:03
;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen die beginnen te zeiken als je vraagt of ze willen neuken.