Wie is die mysterieuze GV 'er die op 1 staat in de Top 5 deze week?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
of is dat onze XiniX die zn naam heeft veranderd....?

Het beste antwoord

X in X

Toegevoegd op 29-04-2009 10:33:25
Sorry, X ini X
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja als in:''ik zie niks''....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor mijn antwoord stond je toevoeging er nog niet ;) dus vandaar mijn antwoord ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha, hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit. "kzieniks' of ' Ksiniks' ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kzieniks...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat je de sneltste was :...Beste Antwoord....

Andere antwoorden (8)

Dat zal nog steeds X ini X zijn.
Verwisselt waarschijnlijk weer van avatar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoezo mysterieus?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou een plaatje van een ''gast'' met als naam: ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zo net was het nog wit... een schone lei misschien?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De top halen in een week stelt niets voor....de dagtop halen.....DAT zijn ambities!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is XiniX, alias X ini X, alias ...

Heeft naast verschillende nick's ook al verschillende avatar's gehad, waaronder één die niet gewenst bleek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel simpel, zet je muis op die drie puntjes en kijk welke link er in je statusbalk verschijnt. Dan zie je meteen dat het XiniX is.

Hij heeft ook wel "X ini X" geheten, en "X i n i X", en misschien nog wel andere namen gehad.

In je instellingen kun je je inlognaam niet, maar je weergegeven naam wel veranderen. XiniX heeft die mogelijkheid gebruikt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk: Ik zie niks.......(X i nix)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat grappig, XiniX reageert op bijna elk topic, maar op deze tot nog toe niet. Misschien aan het afkicken ;-)