Hoe hangen al die mensen nou die oranje vlaggetjes op? ik zie die dingen op de gekste en hoogste plekken hangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Ladders, touwtjes, plakband en ijzerdraadjes maken een boel mogelijk hoor. En dan maar balanceren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een ladder en vastbinden aan de regenpijp.
Andere mensen hangen hun vlaggetjes via een openstaande raam buiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst flink bier drinken, dan lijkt het allemaal een stuk minder gevaarlijk en komen de vlaggetjes op de gekste plekken te hangen. :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met ladders, trapjes kom je al een heel eind. Er worden ook hoogwerkers gebruikt om op de hoogste plekken te komen.

In veel Gemeente's wordt gevraagd wie vlaggetjes wil ophangen dit op een hoogte te doen van zeker 4 meter 20 boven de openbare weg. Dan kunnen de vuilnisophalers en brandweer de straat bereiken, zonder de versiering kapot te rijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zag hier in de buurt ook iemand met een heftruck. en voorop had hij zon grote kist en daar zat iemand in.
en dan omhoog met dat ding