Benen leniger maken

Hallo, Ik doe aan kung fu, Alleen ik krijg nu het probleem dat mijn benen niet lenig genoeg zijn. Heeft iemand tips om ze leniger te krijgen ? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Oefeningen doen met benen strekken etc. Elke dag iets verder. Doe jezelf geen pijn je kunt je spieren namelijk ook verrekken. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Youtube zijn hier wel filmpjes van te vinden, je moet zoeken op stretch oefeningen. Zo maak je de spieren in je benen langer en word je leniger.
Wel eerst opwarmen voordat je begint, en niet te fanatiek willen doen. Gewoon elke ochtend en avond iets van 5 minuutjes helpt al.

Je kunt ook kijken om iets van Yoga te gaan doen, dit is ook goed om leniger te worden.
12 jaar geleden
he je moet gewoon lenig kunnen zijn maar ik geef je een paar tips 1:oefen elke dag ( probeer de split als je niet weet wat dat is kijk dan op youtube) 2: kijk voor informatie op internet